NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA FAQ
Jak mogę zgłosić chęć współpracy z Biurem Nieruchomości- Miralocum
Prosimy o kontakt telefoniczny 698 20 70 90 lub mailowy biuro@miralocum.pl lub wysłania informacji poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej. Przekierujemy komunikację do naszego doradcy, który obsługuje nieruchomości .
Jak mogę zgłosić ofertę do sprzedaży lub wynajmu?
Aby zgłosić ofertę do sprzedaży można skontaktować się z nami mailowo biuro@miralocum.pl lub telefonicznie 698 20 70 90. Po uzyskaniu szczegółów dotyczących nieruchomości przekierujemy komunikację do naszego doradcy, który obsługuje nieruchomości. Nasz doradca spotka się z Państwem, omówi szczegóły współpracy i umożliwi zawarcie z nami umowy pośrednictwa.
Czy muszę podpisać umowę pośrednictwa?
Jeśli chcecie Państwo, abyśmy promowali Państwa ofertę, poszukiwali dla Państwa nabywcy nieruchomości lub właściwej oferty do zakupu czy wynajmu musimy mieć od Państwa umocowanie do działania. Takim umocowaniem, zgodnie z przepisami jest umowa pośrednictwa. Zawarcie umowy daje Państwu także zabezpieczenie transakcji w postaci ochrony ubezpieczeniowej, którą objęte są nasze działania, a także jasne zasady współpracy, wynagrodzenia i wzajemnych oczekiwań. Umowę pośrednictwa można podpisać osobiście lub zdalnie.
Czy pracujecie tylko na umowach z klauzulą wyłączności?
Mając na uwadze wysoką jakość świadczonych usług oraz gwarancję kompleksowej i profesjonalnej obsługi, proponujemy współpracę na podstawie ekskluzywnej umowy pośrednictwa (tj. umowy pośrednictwa z klauzulą wyłączności). Obsługując kilka lub kilkanaście ofert nieruchomości, nasz doradca może zapewnić, że na Państwa ofertę będzie mieć odpowiednio dużo czasu, aby ją skutecznie sprzedać lub wynająć.
W szczególnych przypadkach dopuszczamy obsługę oferty nieruchomości na tzw. umowie zwykłej (bez klauzuli wyłączności). O możliwości takiej współpracy w danym przypadku poinformuje nasz doradca po analizie sytuacji i potrzeb.
Dlaczego umowa na wyłączność jest najlepszym rozwiązaniem?
Decydując się na umowę z klauzulą wyłączności zyskujecie Państwo szereg korzyści związanych z obsługą, marketingiem a w konsekwencji szybszą sprzedażą / wynajmem i na lepszych warunkach.
Umowa na wyłączność to:
- Jeden doradca, koordynujący cały proces - Klient współpracuje z jednym doradcą ds. nieruchomości, który staje się koordynatorem oferty na rynku, agreguje wszystkie informacje i jest odpowiedzialny za cały proces związany ze sprzedażą lub wynajmem nieruchomości.
- Wysoka skuteczność - doradca i klient współpracują ze sobą, co zwielokrotnia efektywność działania (efekt synergii).
- Najlepszy marketing, bo indywidualnie dopasowany - Doradca ds. nieruchomości przygotowuje dobry marketing i promocję oferty, gdyż wie, że jest to pewna inwestycja, która da zwrot w postaci sprzedaży - i szybkiej, i na właściwym poziomie cenowym.
- Prezentowanie lokalizacji poprawia pozycjonowanie - Doradca nie ukrywa lokalizacji, gdyż informacja na temat gdzie dokładnie nieruchomość się znajduje może przyciągnąć nabywców lub najemców zainteresowanych właśnie tym miejscem. Dodatkowo na nieruchomości agent może zamieścić baner lub tablicę z informacją na sprzedaż (na wynajem), co wydatnie zwiększy liczbę kontaktujących się osób.
- Współpraca z innymi pośrednikami na rynku - Doradca współpracuje z innymi agentami i pośrednikami działającymi na rynku, którzy mogą mieć klientów zainteresowanych taką ofertą.
Znalazłem ofertę na Waszej stronie, czy muszę płacić prowizję?
Na naszej stronie znajdują się oferty naszej agencji, a także ze współpracujących agencji. Jeśli chcielibyście Państwo zostać naszym klientem skorzystać z naszych usług i ochrony transakcji konieczne będzie przed obejrzeniem nieruchomości podpisanie umowy pośrednictwa. Wysokość prowizji jest różna w zależności od rodzaju nieruchomości. Każdorazowo Doradca przedstawia dla klientów jej wysokość. Bardzo często prowizja nie występuje.
Jakie lokalizacje obsługujecie?
Doradcy obsługują klientów przede wszystkim w województwie świętokrzyskim (m.in. Kielce, Starachowice, Skarżysko- Kamienna). Jednak możemy działać na terenie całego kraju.
W jaki sposób moje nieruchomości będą promowane?
Każdorazowo przygotowujemy plan marketingowy, który obejmuje rekomendowane sposoby promocji. Najczęściej Państwa oferta będzie promowana na portalach z ogłoszeniami (m.in. otodom, nieruchomości- on line, domiporta, olx), w systemie współpracy między biurami (MLS), w mediach społecznościowych ( facebook, Youtube) Przygotowujemy wirtualne spacery, profesjonalne sesje zdjęciowe, rzuty, wizualizacje, rekomendujemy home staging. Możemy zorganizować “Dzień otwarty”, przeprowadzić promocję poprzez ulotki lub umieścić baner na nieruchomości. Nasi doradcy omówią z Państwem najskuteczniejsze formy promocji i zaproponują najlepsze rozwiązania.
Czy prezentacje nieruchomości są płatne?
Jako agencja nieruchomości pobieramy wynagrodzenie na podstawie zawartej umowy pośrednictwa. Prezentacje nieruchomości są częścią szerszej usługi tak jak rozmowy telefoniczne z potencjalnymi klientami. Za poszczególne prezentacje nieruchomości w wykonaniu naszych doradców nie pobieramy osobnego wynagrodzenia również od klientów oglądających.
Jakie dokumenty będą potrzebne do podpisania umowy pośrednictwa?
Aby podpisać umowę pośrednictwa konieczne są do okazania dokumenty potwierdzające własność nieruchomości ( księga wieczysta, akt notarialny lub inne) oraz dokument tożsamości osób podpisujących umowę ewentualnie pełnomocnictwo do jej zawarcia. Jeśli przy zawieraniu umowy pośrednictwa konieczne okażą się inne dokumenty - zostaną Państwo o tym poinformowani przez doradcę.
Jakie dokumenty będą potrzebne do sprzedaży nieruchomości?
Lista dokumentów koniecznych przy sprzedaży nieruchomości zostanie Państwu dostarczona przez doradcę, który dodatkowo skonsultuje się się ze wskazaną przez nabywcę kancelarią notarialną. Wstępną listę dokumentów przekazujemy przy zawieraniu umowy pośrednictwa, aby nie było zaskoczeń w ostatniej chwili.